sobota, 28 czerwca 2014

Koniec i początek ...


Koniec zerówki ... aż żal tyle latek razem ach 
Było oficjalne zakończenie tyle wzruszeń dzieci tak pięknie śpiewały recytowały dziekowały dla wszystkich pracujących w przedszkolu dziękowały i nam rodzicom ... 
wzruszenia wzruszenia wzruszenia

dużo było tych piosenek tańców wybrałam tylko ...

imprezę otwierał polonez który tańczył Jaś 




na wierszyku się potknął a tak pięknie umiał ale już w domu mówił że się boi że się zatnie i


i hymn przedszkola



Każde dziecko otrzymało dyplom i książkę na pamiątkę



telefonem uwieczniana bo aparat nasz pojechał już na wakacje z naszymi rzeczami bo właśnie ruszmy w poniedziałek ja i chłopaki pociągiem yyyy mam nadzieję że Adaś przyklei się do szyby i migiem miną nam te 5 godzin podróży :)






5 komentarzy:

  1. Wooow super zakończenie, u nas takie małe skromne - raz dwa i było koniec a dyplom to zwykła kartka wydrukowana ;( tyle co książkę fajną dostali.

    OdpowiedzUsuń
  2. No, Asieńko, teraz to się zaczną obowiązki w szkole.Ale Janek mądry i zaradny to da sobie radę. U nas prawie czteromiesięczne zaległości. W przyszłym tygodniu skończy mi się młyn to uzupełnię. Też dużo się działo, jak zwykle. Cudownych wakacji Wam życzę i cały czas jestem na bieżąco na FB. Całusy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ Ty spostrzegawcza ;) Meble stare jak świat, ale masz rację w ich pokoju zawitało już biurko - powoli szykujemy się do szkoły, bo te wakacje jakoś za szybko lecą...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jasna sprawa, warto zawsze brać pod uwagę wszystkie elementy. Ja uważam, że zawsze są różne wyjścia i warto się im przyjrzeć dwukrotnie. Przecież dzisiaj koszt transportu auta z Francji jest tak niski, jak nigdy, więc nie musicie się obawiać wysokich kosztów. To bardzo ułatwia sprawę :)

    OdpowiedzUsuń