piątek, 18 sierpnia 2017

"Indeks szczęścia Juniper Lemon" Julie Israel



„Indeks szczęścia Juniper Lemon” jest przezabawną, a jednocześnie poruszającą opowieścią o ważnych, a także z pozoru błahych wydarzeniach, które przewracają życie do góry nogami.

Minęło sześćdziesiąt pięć dni od wypadku, który na zawsze odmienił życie Juniper. Świat bez jej cudownej starszej siostry Camilli stał się zimnym i smutnym miejscem.
Pewnego dnia Juniper odkrywa list siostry napisany w dniu wypadku. List, w którym Cam zrywa z tajemniczym „Ty”. Juniper jest w szoku – nic nie wiedziała o związku siostry i ziejąca dziura w jej sercu wydaje się jeszcze większa: kim tak naprawdę była Cam? Postanawia się tego dowiedzieć, odkryć tożsamość adresata i dostarczyć mu list.
Ale wtedy coś gubi. Drobiazg, niewielką kartkę. Jedną z wielu, na których codziennie notuje swój prywatny poziom szczęścia i katalog własnych „wzlotów i upadków dnia”. A ta fiszka jest wyjątkowa: zawiera tajemnicę, o której nikt nie może się dowiedzieć.
Do czego prowadzi grzebanie (dosłownie i w przenośni) w cudzych śmieciach?
Czy odkrywanie małych i wielkich tajemnic otaczających ją ludzi to jest właśnie to, czego Juniper potrzebuje, aby uporządkować własny życiowy bałagan?

Dodam od siebie, że pomimo że t młodzieżówka bardzo mnie wciągnęła, okładka też bardzo fajna, trochę zdradza co w książce. Czyta się szybko bo jest bardzo ciekawa. Pomimo swego wieku książka mnie pochłonęła i to bardzo.



Książkę dostałam od http://iuvi.pl/
 obecnie u nich w sklepie powyższa książka w bardzo przystępnej cenie - "Indeks szczęścia Juniper Lemon"


Wydawnictwu dziękujemy za fantastyczny czas z książką.
 A książka dostaje od nas kolejne życie i powędruje do naszej biblioteki publicznej.



7 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie. Tego typu książki uczą i poprawiają humor jednocześnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa książka. Takie książki są idealne na obecną pogodę. Sama czasem sięgam po tego typu literaturę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesująco się zapowiada. Muszę ją kiedyś przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie książka bardzo poruszyła, i choć w swojej formie jest bardzo prosta to dociera i daje do myślenia. Polecam szczerze również :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poruszyła mnie ta historia. Jestem przekonana, że książka będzie czymś,co zrobi na mnie duże wrażenie, dlatego muszę ją mieć. Sprawdzałam już gabaryty paczek i okazuje się, że w sieci można dostać ją w korzystnej cenie.

    OdpowiedzUsuń