środa, 5 września 2012

Obraził się ...

W smoczku trój przepływowym od mleka zrobiła się taaak wielka dziura że mój palec przechodził. Pomyślałam wsadzę ustnik twardy  i będzie ok, a może i tym sposobem porzuci nocne czy raczej o świcie jedzenie. Dwie noce jako tako pił ale już nie tak dużo pomyślałam że jesteśmy na dobrej drodze ...
Tej nocy Adaś pokazał ...
Przystawiam do buzi ustnik z butelką jak tylko poczuł że to nie smok odwrócił się tyłkiem do butelki i zaczął kwęczeć.

I co miałam zrobić poszłam do kuchni włożyłam ten smok z mega dziurą i wypił, a dziś rano poszliśmy do sklepu i zakupiłam nowe.
Niech chłopak pije.



















 Ustnik którym gardzi przy mleku

4 komentarze:

  1. witajcie kochani... ja cierpię na notoryczny brak czasu ale pewnie wszędzie tak jest taki sezon... pogoda jeszcze dopisuje wieć dzień na polku szybciutko nam umyka, my już jutro jedziemy na wieś bo przygotowania do wesela marty pełną para prą do przodu a jutro koronę przybijają... a z tymi malinkami to chyba niezły pomysł, ja jutro jadę z samego rana do rodziców bo tata powiedział że ile nazbieram sobie papryki tyle nam sprzeda i jakas kaska nam wpadnie bo przez te wesela, szkołe, wydatki na ubezpieczenie i leki jaśka spłukaliśmy się a raczej utoneliśmy w długach... słodki ten twój Adaś nawet jak się obrazi i widać że mały wspinaga ci rośnie, i jak dużo już rozumie! pozdrowionka dla chłopaków

    OdpowiedzUsuń
  2. hej Asiu:))Byłas z Adaśkiem u dentysty?my bylismy z Zuzka i ma juz próchnice.kazała kaszki w nocy odstawić ale nie wiem jak to zrobimy bo wydziera się na całego jak głodna...A maluszka jak piszesz nie oszukasz ha ha.Adaś madry chłopczyk:))jak bedę miała więcej czasu to poczytam wasze poprzednie notki co tam sie u Was działo.Narazie pozdrawiam,buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej ,Prosze Adasia nikt nie oszuka ,ale pamietam ze Fabian tez nie chcial pic z tych ustnikow ...a Oliver jeszcze pije je ze smoczka

    OdpowiedzUsuń