poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Błotko- złotko.Picasso!

Sobota na wsi. 
Nie ma to jak puścić dzieci i niech robią co chcą. Adaś miał dwa razy zmieniane spodnie. 
Dlaczego te gumowce mniejszym dzieciakom takie wąskie że nogawek nie można wsadzić do środka.
Na wsi jest i wiosna i zima. Do domu ich zagonić nie można było czyli zaczyna się. 
Jaś poszedł z babcią karmić świnki i potem został jeszcze na podwórku Adaś to wyczaił i taki raban podniósł zaczął tak wrzeszczeć KAKA KAKA że Kaka jednak musiał przyjść do domu bo Adaś już spodni nie miał na wyjście.

Lubię takie brudaski.
Błotko-złotko czyli zdrowo tak się popaplać.

 pogoń za kotkiem
widać mokrą pupaśkę :)
 Jaś to chodził swoim ścieżkami
moje buziaczki
Jaś trochę naburmuszony bo Adaś mu wcześniej buzię błotem pobrudził
przegląd filmowy



A niedziela u dziadka.
 W końcu mogliśmy go odwiedzić i podziwiać jego nowe wnętrza bo sobie remoncik kapitalny zrobił nowe podłogi nowe ściany nowe meble itp ... zostało mu jeszcze do remontu takiego jeden pokój.
Ale co zrobił Adaś a no to że pomalował mu ścianę ...
Było tak Rysiowy pojechał spraedzić czy dojedzie do lasu - nie dojechał do lasu a chciał połazić poroża poszukać.
Dziadek został z chłopakami u siebie w sypialni to szaleli Adaś co chwilę się upominał o tatę ja byłam w kuchni.Jaś malował coś w książeczkach. Raptem cicho się zrobiło myślałam że przed tv tak się wszyscy uciszyli. Raptem słyszę głos dziadka "a co ty mi tu malujesz" wpadam do pokoju i co widzę
Okazało się że dziadek przysnął. 
Adaś w domu ani jednego cm na ścianie nie namalował nic a nic jak już to po tablicy kartkach ale nie po ścianach.
Pytam się go co narobił, grożę palcem, pytam co to jest ... 
oj zdenerwowałam się 
A Adaś mi na to że to IHAHAHA i MNIAŁ 
(koń i kot)
dziadek się śmieje
Kredka woskowa było dobrze że ten sam kolor wziął.

3 komentarze:

  1. Witajcie !!!Oj super weekend za wami ,mimo ze mialas duzo pracy w przebieraniu a pozniej w praniu ...ale tak to juz jest na wsi ...dzieci brzdne to dzieci szczesliwe i widac to po waszych fotkach !!!! No super dziadek remoncik zrobil ale cos sie dziecku nie spodobalo ...i chcial mu narysowac obrazek !!! Pozdrawiam serdecznie .

    P.s u Fabianka na blogu tez jest notka przed chwilka dodalam !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale szał! Błoto to najlepsza zabawa dla dzieci:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż mi się przypomniało moje dzieciństwo, słodkie i błogie, jak człowiek by chętnie do tego wrócił, im starsi jesteśmy, tym chętniej cofamy czas podobno. Gorąco pozdrawiam i zapraszam do siebie. :)
    www.malgo-pisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń