czwartek, 27 czerwca 2013

Akademia Mądrego Dziecka


Bardzo fajna seria książeczek dla maluchów 2-3 lata


zakupiłam na razie trzy Adaśkowi 
Książeczki są fajne  kolorowe przyciągają wzrok maluch. Nie ma za dużo w nich do robienia można by powiedzieć ale takie dwuletnie dziecko i tak nie posiedzi za długo nad książką. Moim okiem w sam raz bo na więcej Adasia nie namówię, postawi kilka kresek coś tam porysuje ja oczywiście słowem się produkuję , opowiadam, tłumaczę, uczę kolorów itp ...

wygląda to tak w Adasiowym wykonianiu

 przy misce wzięłam jego rękę z kredką i poprowadziłam by pokazać co ma robić :P
Koło już się starał sam robić ołówkiem
a tu się Jaś podłączył nawet nie wiem kiedy 

a co jeszcze w książeczkach 
Każda książeczka kończy się serią ... coś tu nie pasuje !

Kupiłam je w empik.com za około 3 zł każda,
 a na stronie egmont.pl można zobaczyć wszystkie książeczki z tej serii i
na pewno na tych trzech u nas się nie skończy.

1 komentarz: