czwartek, 26 września 2013

OOOOOOOOOOOOO chwalą go :))


Jak to fajnie posłuchac jak chwalą tobie dziecko.

Chwalą panie w zerówce, 
że grzeczny
że słucha poleceń 
że chętnie zgłasza się do odpowiedzi
że mądrze odpowiada na pytania
że chętnie bierze we wszystkim udział 

och i ach 

a ja rosnę :))

a dziś nie mogłam uwierzyć  jak zobaczyłam jego literkę "O"

dla mnie to mistrzostwo że się w tych linijkach zmieścił bo w domu nic 
a nic się nie stara a w zerówce a w grupie proszę 
no no normalnie całkiem nieźle 


7 komentarzy:

  1. Wielkie brawa!!!!!!!! Jestem pod wrażeniem, bo u nas Maciek w domu też się wcale nie stara, a w przedszkolu się uwstecznia :/ jak patrzę każdego dnia na te karty pracy to normalnie szlag mnie trafia

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku a tego grzecznego zachowania i chwalenia zazdroszczę, bo mój ostatnio tylko wrrrrrr, i jak ma dzień jak w miniony poniedziałek to nawet czerwoną buźkę dostał, a jak się okazuje wszystko z nudy bo tam gdzie nie było nauki literek tylko jakieś ogólne rzeczy to robią dosłownie to samo co robili rok temu (np. szli na to samo skrzyżowanie uczyć się zachowania na drodze i przez kilka dni uczyli się i robili podobne prace z tym związane :(( ), a jak robią karty pracy to zero czegoś nowego, uczącego tylko pierdoły - normalnie aż mnie szlag trafia i aż dziwne, że on chce godzinę dłużej chodzić :((((

    OdpowiedzUsuń
  3. no i moja kolejny przypadek w szkole sie stara a wdomu wszystko na odwal sie normalnie robi az mi cisnienie tym podnosi ;/ ale brawo dla Jasia ze taki chwalony i lubiany i mi zawsze jak tak mam ego puchnie i sama puchne heh :)

    OdpowiedzUsuń
  4. brawa nic dziwnego że rośniesz z dumy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. brawo Jasiu! :-) I gratuluję Asiu, niech duma towarzyszy Ci codziennie :-)

    OdpowiedzUsuń