wtorek, 26 marca 2013

Szybko i fotkowo.

 Tak na szybko póki Adaś jeszcze śpi a Jaś też odpoczywa.
Słońce od rana przez szyby aż ślepi, 
więc przed drzemką Adaśka poszliśmy na spacerek się dotlenić.
No i nie ma to jak się dotlenić wtedy nawet ta wiosna zimowa nie jest taka straszna,  a jak się popatrzy jak dzieci się cieszą to już całkiem euforia i chęć do wszystkiego. Długo nie byliśmy tylko półtorej godziny bo Adaś z gilem no i Jaś wziął dziane rękawiczki a drugich na zmianę nie wziął. 
 A fajnie tak ich przeciągnąć od razu spokojniejsi w domu Adaś to wypruty bo on bez wózka ciągle. A ja się nie poleniłam i wzięłam aparat i teraz nie wiem na które się zdecydować ...
dużo fotek ale i tak okrojone :)

Adaś ugrząsł
Jaś poleciał na ratunek - odkopuje
i pomaga

A co do chodzenia za rączkę to muszę powiedzieć że nauka nie idzie w las i Adaś już ładnie drepcze się nie wyrywa na chodniku przy ulicy, ja mu tłumaczę że jak idziemy obok ulicy to muszę go za rączkę trzymać i rozumie i wie że są takie miejsca że go puszczam i sobie sam idzie, biega ... i jak powiem daj rączkę to daje
i by wszystko ładnie przebiegało to spacery nie mogą być na czas że jak powiem ze idziemy do domu 
to w 10 minut dojdziemy po klatkę o nie ... powoli do celu
a że mama na wychowawczym to ma czas na to no nie :P

I Jaska tekst z ostatniej chwili teraz ...
Odpoczywa przy bajce oczywiście pozwoliłam bo od rana umysł tak ćwiczył ...
ale wracając do jego tekstu ... ogląda teraz bajkę i mówi ...
- mama a wiesz że mi się podobają niektóre dziewczyny w bajkach ...
bo mają większe cycki

6 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia:) Tylko wiosny coś nie widać:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej hej ;))) Fajny ten Wasz spacerek - super chłopcy się bawią :)) I fajnie, że Adaś załapał co i jak z tym chodzeniem za rączkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. A Jasiek jak nic dorasta hi hi dosłownie identycznie jak Maciek - on ostatnio tez teksty z cyckami puszcza :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A z tymi prezentami to u nas tak samo - no ale co się dziwić skoro starsi dostają wszystko to potem problem z młodszym :D a Maciuś u nas ostatnio bardzo praktyczny się stał i taki jakiś bardziej dorosły bo jak słuchałam jak wymyślał co na urodziny chce to dosłownie w szoku byłam bo poza tym autem sterowanym i małych autek, których w domu masa, no ale to oni oboje uwielbiają to powiedział o ciuchach o książeczkach czy grach i puzzlach - normalnie mnie zamurowało, że nie wymyślał jak jeszcze jakiś czas temu z toną przeróżnych zbawek

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała zabawa na świeżym powietrzu., Dzieci uwielbiają śnieg :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super macie wiosne tego roku !!! Jak zwykle sliczne fotki !!! A co do zdania Jaska ...Hmmm bez komentarza

    OdpowiedzUsuń