piątek, 15 czerwca 2018

"Srebrna dziewczyna" Leslie Pietrzyk

    
Cudna okładka !!!


 A po przeczytaniu tego co na okładce mam ochotę rzucić się na nią, ale niestety czytam obecnie inną i mam zasadę że jak czytam to jedną. Wiem na 100% że warto będzie czekać :)



Srebrna Dziewczyna to fenomenalna powieść dla osób 18+. 


Dawno nie było tak głębokiej i zarazem tak przerażającej książki. Dawno nikt nie pokazał tak wielkich ran, które nigdy się nie zabliźniły.
Jeśli chcesz wreszcie przeczytać książkę „o czymś”, szczerą, trudną opowieść, miejscami wgniatającą w fotel; książkę, którą pokochasz albo nie, ale której na pewno długo nie zapomnisz – właśnie trzymasz ją w ręku.
Srebrna Dziewczyna to mocna, do bólu szczera historia o trudnej kobiecej przyjaźni, uwikłaniu, marzeniach i niezagojonych ranach. Ukazuje sposób,  w jaki pochodzenie i pieniądze determinują życiowe wybory, a także jak mocno toksyczne relacje definiują to, kim się stajemy.
„Na pozór zwyczajna, dobrze wychowana studentka, życzliwa i uczynna. Ale powoli poznajemy jej przeszłość, jej wujka, młodszą siostrę, ojca i wszystko, co wydarzyło się w Iowa. I co dzieje się w Chicago. Mocna powieść na gorący temat”.
„Kirkus Reviews”


Zachęcił was opis ??? 
Zapraszam do sklepu TU



Książkę dostałam od http://iuvi.pl/ za co bardzo dziękuję i po przeczytaniu tradycyjnie powędruje do do naszej biblioteki publicznej i liczę że ustawi się po nią kolejka :)

2 komentarze:

  1. Dzięki za recenzję. Zastanawiałam się czy książka godna uwagi, ale teraz nie mam wątpliwości :). Dzięki i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo zaintrygowała mnie mnie ta historia i z chęcią przeczytam całą książkę. Sprawdzałam w sieci i dopłata do przesyłki kurierskiej wcale nie jest tak wysoka, jak sądziłam. Nie mogę się doczekać, aż się za nią zabiorę.

    OdpowiedzUsuń